torsdag den 4. august 2011

Casalinga - er det knager eller bolcher ...???


Jeg er helt forelsket i de skønne greb/knager fra Casalinga .... simpelthen, jeg kan lige så godt indrømme det. Da vi fik dem hjem for et par uger siden og åbnede kasserne var det som at stå i en bolchebutik. Sikke lækre farver: guld, sølv, sort, lilla, gul, rosa, rød, blå, mintgrøn og orange strålede side om side og mine tænder (og øjne) var ved at løbe i vand. Elsker simpelthen farver og blanke porcelænsglatte overflader.
Som bekendt har jeg ikke det største kreative gen, men knagerne her (der også kan bruges som greb på skuffer) er så nemme at kombinere i forskellige farver, at det simpelthen er en fest! Intet mindre.
Jeg synes, at det ser rasende godt ud (og egentlig meget delikat), når der er en snorlige række med forskellige farvede knager (og størrelser??). Så godt, at det næsten er synd at hænge noget på dem.
Heldigvis kan knagerne også bruges som greb til eks. en kommode eller til skabene i køkkenet, entreen etc., så mulighederne er mange og kombinationerne utallige ...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar