søndag den 24. juli 2011

DIY - What's not to like???


Søndag ... bare ordet er sådan lidt "...aaaaaahh..." og det bliver ikke nødvendigvis ringere af at det regner, rusker og er p.... koldt udenfor. Ja hvem skulle tro at det er højsommer?? Men måske lige netop derfor skal vejret være sådan, jeg ved det ikke ...

Men lidt hyggeligt er det nu alligevel (havde nok være endnu bedre, hvis kalenderen viste oktober). Af en eller anden grund så vækker sådan et vejr OG søndag åbenbart et eller andet i mig. Jeg kan jo ikke på NOGEN måde påstå, at jeg er kreativ anlagt. Bilder mig ind, at jeg ikke har tålmodigheden, men nej, hvor ville jeg ønske at jeg kunne ....
Tænk bare at skabe sine egne ting og sidde veltilfreds, tilbagelænet i stolen, som katten, der lige har slikket fløde i sig, og kigge på, hvad man nu har fået skabt! Det må være en fantastisk følelse ....
Jeg har nok mest den fornemmelse, når manden har sat en ny knage op, ungerne har kreeret et eller andet tosset og lign.

Netop derfor blev jeg så begejstret, da jeg fandt disse billeder på bloggen "chasing tiny toes". DIY - før og efter er sindssygt spændende synes jeg. Hvad kan folk skabe af gammelt junk?? Jeg elsker simpelthen mintgrøn (ok bordet er måske mere turkist), men følelsen af noget nymalet, fint og blankt, med små søde skuffer, endda et spejl og så som prikken over i'et - et flot tapet/papir i bunden af hylderne.
What's not to like??
Jeg HÅÅBER at min datters nyindkøbte skrivebord kommer til at ligne dette her - bare en lille smule .... (men der spiller moderens tålmodighed nok ind)
I skal dog ikke snydes for det skønne syn.

God regnfuld søndag til jer alle ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar