lørdag den 6. august 2011

Sebra til børneværelset = det fedeste interiør + møbler!!

SÅ blev efterårets fedeste nyheder til børneværelset afsløret - og selvfølgelig kommer de fra Sebra.
(Også) Denne gang var det et sandt overflødighedshorn af skønne farver, fine detaljer og de mest uundværlige ting. Der kommer måske ikke heelt så mange ting, som tidligere (eller også er det bare mig, der ikke kan få nok?), men de er fabelagtige, de ting der kommer. Bare hør her:
Skønne, skønne lamper i metal, festlige farvede ledninger og flot shiny lakering i 7 uimodståelige farver. Lamperne kommer i 2 størrelser og kan fint mikses på kryds og tværs. Jeg er sikker på, at de ikke kun bliver et hit på børneværelset - jeg kunne i hvert fald sagtens finde plads til dem andre steder i huset.
Lamper gør - trods alt - ikke det hele, så her kommer min darling - stole med det skønneste mønster i sæde og ryg. Stolene (der findes til både børn og voksne = ++++++ )er lavet i metal og pulverlakeret i 3 fine farver: gul (all time favorit), lilla og lyseblå. Priserne ligger på hhv 600 og 1300, men holder til gengæld livet ud. Udover metalstolene kommer små runde borde i træ samt en firbenet skammel med hæklet betræk. Perfekte til tidens børneværelser.
Akrylkasserne skal også nævnes, da de simpelthen var så rene og delikate i udtrykket. De fandtes som små (bog?)kasser og en lidt større sættekasse. Akryl er noget helt nyt fra Sebra, men de har sørme styr på det og gjort det godt, så mon ikke vi ser meget mere til dette materiale i fremtiden??
Selvfølgelig var der også en masse småting, som nu engang skal fornyes eller laves lidt om. Dukkefamilien har fået et nyt medlem nemlig Frøken Ming, de populære træk-elefanter i nye farver (til efteråret bliver det meget petrolium og lilla), søde elefant-musik-uroer, hvor man kunne trække i snabelen og den sødeste musik kommer frem(prøv lige at modstå den!!!), rangler, barnevognsclips og tøjdyr i flere afskygninger, uroer lavet i træ (HELT unikke og super hip på børneværelset. Naturen hitter jo i disse år), en enkel ny wallsticker, den sødeste trætraktor, magnetbogstaver med det store alfabet, gavepapir (JAAA du læste rigtigt!!) og sikkert en hel bunke ting mere, som jeg ikke kan huske på stående fod....
SÅ glæd jer. Alle fornøjelserne kommer til dem der venter - og der er ikke så længe til september, oktober og november. Er der??

6 kommentarer:

  1. Hejsa

    Åh glæder mig til lamperne kommer i butikkerne. Ved I Hvornår og hvad de kommer til at koste? De er så LÆKRE !! ÅH Sebra ting kom til mig... Dvs. til min datters værelse

    vh. Josephine Albas' Mutti

    SvarSlet
  2. Hej Josephine

    Lamperne skal gerne komme i slutningen af denne måned - har netop fået af vide, at de er lidt forsinket ifht planen.
    Jeg mener, at de kommer til at koste omkring de 400kr. Ikke dårligt for så fin en lampe ...
    Så tålmodighed lidt endnu ...:)

    Mvh
    Camilla

    SvarSlet
  3. flot tak for indlæg! vil tjekke det ud for mine børn

    SvarSlet
  4. Hej "Hynder"

    Tak for de fine ord - det varmer. Håber at du finder fornøjelse med Sebra- det ER virkelig et dejlig mærke.
    Mvh
    Camilla

    SvarSlet