onsdag den 23. juni 2010

Småting fra Sebra


I virkeligheden ventede vi de fine bordlamper med soldaten og geishaen fra Sebra i starten af foråret, de blev lettere forsinket, men er endelig kommet. Men de er værd at vente på! Jeg har personligt glædet mig meget til at Sebra skulle komme med nogle lamper - jeg mener, Sebra er jo et interiørfirma, så er det vel på en eller anden måde på sin plads at have en lampe eller to i sortimentet? Samtidig synes jeg også, at det kunne være enormt spændende at se, hvad deres kringlede designer-hjerner kunne finde frem til - alle Sebra's andre ting er jo så gennemførte i materialer og farvevalg, så det kunne kun blive sjovt at se, hvad de kom frem til.
Lamperne er simpelthen så fint lavet, men den flotteste malede fod, skærmen i fint stof og med en praktisk tænd/sluk-anordning på ledningen. Lampen giver et blødt lys, så den skaber hygge på børneværelset.
De små træbåde kunne jeg heller ikke stå for - ikke mindst de vanvittige lækre farver, som de er malet i (kan ikke gøre for det, men de får mig sådan til at tænke på is!). Bussen er en anden af de ting, der lige er kommet - den er ret genial, hvis jeg selv skal sige det, fordi den har de bedste gribehuller til de små fingre. Det gør den rigtig nem og sjov at lege med for de små, så de lettere kan få fat og køre rundt med den.
Stabelspillene er ofte også et hit hos tumlingerne - de har godt af at blive udfordret lidt, skulle bruge motorikken og hjernen, samtidig med at legetøjet er flot at se på. Bare at se på ungerne mens de koncentrerer sig om at ramme pinden og sætte klodsen rigtigt er det hele værd....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar