onsdag den 16. juni 2010

Facebook ... hænger du også der??

Jeg hænger i hvert fald ud hver aften og har måtte sande, at jeg bruger mere og mere tid derinde. Hmmm, godt eller skidt??
Derfor tænkte jeg, at Minimums lige så godt også kunne have en side derinde på Facebook (så var tidsforbruget ligesom legaliseret lidt bedre). Og så er det nu vildt sjovt at kunne tjit-tjatte lidt med kunderne - jeg hører jo kun fra dem, når de ringer eller når vi er på udstilling, så det er virkelig rart at kunne danne sig et billede, høre hvad I kan lide og foretrækker at se, hvad I synes er fedt eller ufedt osv.
Det nye er at vi forsøger at starte forskellige debatter under "debat"fanen. Vi har lagt ud med inspiration til børneværelset - hvilken stil har I, kan I lide og drømmer I om?? Og selvfølgelig, som det sig hør og bør, så er der indimellem også konkurrencer (med plads til forbedringer ;) ) og som noget helt nyt har vi indført "tirsdagstilbud" - altså tilbud der kun varer denne ene dag. Det har været ret populært og vi bestræber os også virkelig på at finde nogle fede tilbud (skal jo være sjovt for alle).
Måske du er medlem eller kender nogle, der kunne have interesse i det?
Super sjovt er det i hvert fald og jeg håber at høre meget mere fra dig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar