lørdag den 11. juli 2009

iiamo - I LOVE YOU ......


Og jeg ville helt sikkert elske den mere, hvis jeg havde små børn (jaja, det har jeg, men ikke SÅ små). Det er den super smarte selvopvarmende sutteflaske (ssss) jeg snakker om - helt fantastisk og tilmed i det mest cool'e design ever!! Jamen bare se hvordan den troner frem i al sin magt og vælde - den ser jo nærmest majestætisk ud synes jeg.

Cool'ness og flotte farver kan ikke undgåes når en designer som Karim Rashid kommer på banen (og det er ham der har designet Iiamo-sutteflasken). Men at den tilmed kan være så gennemtænkt og innovativ er alligevel opsigtsvækkende.
Flasken fungerer således at man sætter en engangspatron op (købes separat for den fyrstelige sum af 11 kr)og klik, så er flaskens indhold varm i løbet af 4 minutter. DÈT er da smart!! Især når man skal på tur og ikke liiige har lyst til at slæbe en microbølgeovn med under barnevognen. Bare tænk i flyveren på vej på ferie (dér har jeg godt nok svedt tran nogle gange for det er åbenbart ikke specielt mange (svenske) stewardesser der forstår konceptet af: 30 sek i microovn = tilpas varm mælk, 1 minut i microovn = ulækker kogende mælkekaramel!!). Men bilen, toget eller cafe-turen kan såmænd også stå for skud ...
Der fåes også forskellige størrelser sutter afhængig af barnets alder og hvor hurtigt det skal gå.
IIAMO GO ......!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar