torsdag den 23. juli 2009

Hvad ville livet være uden .......

shopping!!?! Med fare for at lyde super overfladisk så vil jeg da påstå at shopping hører til et af de vigtige momenter her i livet. Det er et spørgsmål om at tage sig tid (til en hel eller halv dag ud af kalenderen), stresse af (eller måske op?), nyde alle de skønne ting (man alligevel ikke har råd til at tage med hjem) og glæde sig over, hvad der alligevel kom med hjem i poserne. Enkelt?? Nej vel?
Jeg har lige været på shopping/inspirationstur til (hoved)staden og jer er stadig helt rundtosset efter alle de indtryk. Der var bare SÅ mange skønne ting og mindst halvdelen var selvfølgelig ting, man SLET ikke kan undvære.
Men jeg bilder mig til stadighed ind, at inspiration er sundt, så jeg har arbejdet lidt videre på det og har nu fundet frem til et par rigtig spændende mærker, som jeg i den grad glæder mig til at præsentere for jer i den kommende tid.
Nogle af tingene kan I følge under kommende mærker andre ting popper lige pludselig op.
Den først ting vi lægger ud med er de pragtfulde, livlige sættekasser fra Neon Living.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar