tirsdag den 1. november 2011

Øv for sent -as usual. Inspiration til næste halloween


Jeg er sådan en, der altid - kronisk - er lidt for sent på den. Ikke at jeg ikke tænker mig om, tænker på det jeg skal, men .... der er altid liiiige et eller andet der kommer i vejen.
Som nu - i sidste weekend ville jeg have posted et par billeder til jer i anledningen af halloween, men så langt nåede jeg ikke. Der kom bare en lille, bitte udstilling i vejen, så mine tanker var ikke lige på bloggen.

Men nu kommer billederne så, lettere forsinket eller i god tid - det må I selv om. Synes bare at de var lidt sjove, flotte og en måske lidt udfordrende (for ja, jeg er ikke godt til lige at kyle en kage sammen, der tilmed er super kreativt pyntet).
For ikke helt at glemme indretningen kommer her også lige et billede af et par fine lamper, der med lidt god vilje godt kan ligne 2 flagermus (er de ikke bare lidt Halloween-agtige??). Super fede lamper synes jeg, med et meget markant udtryk. Lamperne hedder Joker Pendants og er fra danske Le Klint.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar