mandag den 7. november 2011

Neonliving = de mest farverige sættekasser (og andet)

Selvom vi har haft dem i butikken i flere år, bliver jeg simpelthen ikke træt af at kigge på de skønne sættekasser fra NeonLiving. Måske har det noget at gøre med, at jeg har en seriøs svaghed for alle ting lavet af akryl (om det er sættekasser, halskæder, bordskånere, julepynt eller ... it doesn't matter, I love it). Men farverne er tit så skønne, klare og lækre at de bliver helt uimodståelige (ærgrer mig i virkeligheden over, at de ikke bare kan spises!!).
Jeg vil vove den påstand, at NeonLiving's sættekasser decideret klæder væggen og gør den mere attraktiv at se på. Lige meget med pynt, sættekassen kan sagtens stå uden - så pæn er den faktisk. Men da det måske vil være en smule mærkelig set med de fleste konventionelle øjne, så er pynt selvfølgelig på sin plads. Og gerne masser af det - og skøre souvenirs.
Men NeonLiving laver ikke kun sættekasser - de laver også bakker, køkkenrulleholdere, lysestager, puder og meget mere. Sidste nye skud på stammen er skønne smykkeskrin, der emmer væk af diskret pang (for ja, det er jo stærke farver, men på en eller anden måde synes jeg ikke at udtrykket er så vildt, som man kunne have forventet). Let, delikat og markant på samme tid, synes du ikke?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar