søndag den 20. november 2011

DIY sengegavl - Den kan blive din


Forleden så jeg den her sengegavl på en rigtig fin blog - Living with punks. Jeg har et issue med alt der angår senge, sengetøj og altså også sengegavle, og denne sengegavl er særlig skøn synes jeg. Den er så stor og fuldstændig uden skrupler og mindreværd, at jeg simpelthen give linket videre. Og så ser den tilmed ikke ud til at være voldsom svær at lave - tidskrævende måske, men opskriften er pædagogisk opbygget.

Men kunne den ikke være skøn på pigeværelset? Ja måske et hvilken som helst værelse med en seng. Man har selvfølgelig ikke nødig at lave den fuldstændig mangen til - det er jo det gode ved det hele - man kan forme den præcis som man vil!!! Med blide, elegante farver så udtrykket bliver smukt og enkelt eller med stærke farver og sjove knapper for de mere modige. Straks sætter det gang i en masse skøre tanker i mit hoved om flotte stoffer og skønne knapper....
Hvis nogen prøver at kaste sig ud i det vil jeg meget gerne høre fra jer ... Du kan følge opskriften her.Den er heldigvis fyldt med mange billeder og en god beskrivelse af, hvordan du gør...




(Billederne er venligst lånt fra Living with Punks)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar