søndag den 10. februar 2013

Inspiration fra UP/Formland 2013

Jeg er tit så ærgelig over, at jeg ikke kan hive jer alle med ind på div. messer, fordi det tit er sådan et spændende univers at blive præsenteret for. Er du en bolignørd ligesom mig, er jeg helt sikker på, at du vil synes vældig godt om UP/Formland i Herning. Det er en messe fyldt med de nye tendenser, farver, indretning og møbler (sammen med smykker og delikatesser), som kommer frem til butikkerne i løbet af det næste halve eller hele år. Jeg vil egentlig ikke skrive så meget lige her (måske et nyt indlæg senere), men bare vise jer lidt af de mange billeder jeg tog (og undskyld den lousy kvalitet - nyt kamera er i sigte) :)
(figurer fra Lucie Kaas)
(Lækker, lækker pude fra NotKnot)
Legehus - endnu ikke i produktion)
(Fint arrangement til dukketøj (og med de sødeste bøjler) fra Maileg)
(Efterårets interiør-farver 2013)
De sødeste og mest uimodståelige små grisebasser)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar