mandag den 6. august 2012

Herligheder på børneværelset - ja nemlig :)

Så er bloggen blevet forsømt længe nok og hvad er mere passende end at starte med et rigtig fint dansk børneværelse, som jeg fik lov til at gengive for laaaang tid siden :) Det er bare så herligt som man - fuldstændig out of the blue - kan falde over de mest fantastiske billeder i den her blog-verden. Netop sådan faldt jeg over dette værelse på den skønne blog "Herligheder", Et værelse, som hun selv har lavet og som man må sige, at hun er sluppet usædvanlig godt fra.
Jeg kan specielt godt lide, at væggene er hvide og værelset synes lidt fersk - hvis I forstår, og så ... splash kommer det skønne tapet "Nova dawn" fra Isak (som du forøvrigt også kan finde hos Minimums.dk), der virkelig liver op og giver rummet karakter.
At der så er krydret med den ikoniske Junoseng - se evt. Kilisengen fra Sebra, den mindst lige så ikoniske paddehat-lampe fra Heico og strøet omkring med lækre detaljer som delikate illustrationer på væggen (kunstnerne kan jeg desværre ikke huske), farverigt og meget praktisk puslebetræk fra Katvig og andre skønne ting som den fine røde bænk, den lille hylde med gul bagbeklædning, flagranke med navn er kun med til at samle værelset og nysgerrigheden for at gå på opdagelse i rummet. Elsker simpelthen at gå på opdagelse og udforske kreativiteten på børneværelserne, som efter min mening ofte er det mest kreative og løsslupne rum i hele boligen ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar