torsdag den 15. marts 2012

Faldt lige over nogle fede billeder ....


Jeg faldt lige over nogle fede billeder, som jeg synes at I skulle se. Selvfølgelig er de fede, for det er en ægte fotograf, der har taget dem. Men de er så dejlig ... u-stylede, så i min verden ser det bare super hyggeligt, let rodet og en underlig blanding af nusset og stringent på samme tid. De stammer helt fra Australien og har en stil, der egentlig tiltaler mig rigtig meget: det lyse, det farverige og så 50'er-retro.
Fotografen hedder Natalie Jeffcott og du kan finde flere lækkerier på hendes hjemmeside.
Jeg bliver helt lalleglad lykkelig, når jeg ser noget fra sådan et gennemført, ordentligt menneske, som jeg også rent faktisk - tilnærmelsesvist - har derhjemme. I dette tilfælde er det den store reol, som ligner meget den vi har i stuen - kan næsten mærke stjernestøvet, der drysser på mine skuldre :) Men de andre hjemmelavede hylder, metalskabene, pinnball/flipper-maskinen, billederne på væggen og ikke mindst den fantastiske islampe kunne sagtens finde vej hertil. Bare så fedt når andre laver helt utraditionelle børneværelser - ganske vist til lidt større børn, men alligevel ... super cool og i dén grad gennemført.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar