tirsdag den 7. august 2012

Gråt børneværelse er smoking hot - get it??

Er lige faldet over dette skønne, skønne værelse som jeg allerede er lidt skudt i. Jeg tror egentlig, at det er de dejlige, neddæmpede farver, der nærmest oser væk af stilren dekadence, der i den grad tiltaler mig. Jeg kan virkelig godt lide, når man kan se, at der er kælet for detaljerne og at tingene er specielt udvalgt - overskud og omtanke. Ser allerede frem til at plakaterne kommer til Minimums i løbet af den næste måned ... :) Værelset ser ud til at være et deleværelse mellem 2 søskende, men det hænger jo overordentlig fint sammen. Jeg får rigtig tit stillet spørgsmålet, om man kan male mørkere farver på børneværelser. Og ja, det synes jeg godt at man kan - men indrømmet - det er en hårfin balance. Man kan diskutere, om grå hører til de mørke farver (og denne her virker egentlig ret lys), men alligevel ... farven er anderledes end de fleste umiddelbart maler på værelserne (men tjek lige hvor fin den er sammen med sart lyserød!!). I kan se endnu flere billeder og få flere data på bloggen cooc & ahhs. Men smukt er det og ret specielt - håber at det giver inspiration....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar