søndag den 4. juli 2010

Smarte billedrammer du helt sikkert IKKE har set før ...


Desværre har vi ikke billedrammer i butikken - ikke at der ikke er brug for dem - vi sælger jo trods alt en hulens masse plakater - men helt ærligt, de er lidt besværlige at håndtere og sende og Ikea har nogle billige og tilmed pæne alternativer.

Disse rammer faldt jeg over på nettet - og tænkte "genialt, hvorfor er de ikke kommet frem før??". Men sådan synes jeg at det ofte er med mange geniale og nytænkende ting - når de først er der, virker det utroligt, at ingen har opfundet dem før eller det virker somom de bare altid har været der.

Men er de ikke geniale?? TÆNK ENGANG hvor mange "døde hjørner", der nu har mulighed for at blive spændende og interessante. Jeg kunne i hvert fald godt tænke mig til nogle hjørner herhjemme ...!

Det eneste, som jeg synes er lidt ærgeligt er, at eks. de ultra fine (og yderst populære)plakater fra Småfolk ikke lige passer ind. Til gengældt kunne det være en super smart måde at vise familiens aner eller ferie-fotografier, børnetegninger, spændende fund etc. frem på.
Du skal selvfølgelig heller ikke snydes for den sidste nye skudt på plakat-stammen hos Minimums: nemlig den rigtig søde Småfolk-plakat "Peacock" (selvom den nok skal have sin egen almindelige ramme).

By the way er "hjørne-rammerne" designet af Yvonne Schroeder og koster på den pæne side af 1000 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar