mandag den 12. april 2010

Lige lidt inspiration ......

Jeg er ved at lave børneværelser (og det er altså ikke fordi der er småfolk i vente, har allerede 2 af slagsen).... ja hvem skulle tro, at en indehaver af en interiørforretning fyldt med de lækreste børneting, skulle vente flere år på selv at skulle indrette børneværelse.
Men nu er vi altså i fuld gang og respekt for alle jer der allerede har prøvet det .... det er slet ikke så let (og SLET ikke når datteren mener, at der skal være regnbuer, blå væg med gule stjerne, en hvid og pink stribet væg og ellers lyserødt med skyer på de andre vægge - prøv lige at kombiner dét!)

Nå men det jeg egentlig ville sige er, at hvis jeg lidt tidligere havde set dette billede, havde jeg nok været lidt mere afklaret for HOLD DA OP et fantastisk børneværelse. Jeg så det første gang i Milk Magazine og kunne slet ikke få øjnene væk fra det, så derfor synes jeg også, at I skulle have en chance. Hvor coolt og eventyragtigt må det ikke være for et barn at have sin egen lille "soveboks" med "glug-huller" og et fedt og hyggeligt univers nede under.

Det næste billede kom egentlig med fordi en af Minimums's nyeste erhvervelser - nemlig patchwork-uglen - er med. Uglen er fra Sri Lanka og af mærket Barefoot, der er af økologisk bomuld, farvet med økologisk farve og produceret under hensyntagen til miljøet og arbejdernes forhold. Men sød er den i hvert fald (og et flot farveindslag på et ellers gennemført, neutralt børneværelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar