onsdag den 14. april 2010

En lille bitte smule skørt .....


Så har Sebra lige sendt et par nye ting med den sidste forsendelse. Denne gang drejer det sig om den nye skøre elefant, som ser fuldstændig vanvittig ud med de runde, forvirrede øjne. Du synes måske allerede, at du har set den før og måske du har, for vi fik den hjem som rangle for ikke så længe siden, og der er taget rigtig godt imod dem.
Da jeg så denne lille serie med de skøre elefanter på messen i februar, kunne jeg slet ikke stå for dem - de er bare så kære med de flotte farver og alletiders mest forvirrede psyko-udtryk. Kan næsten forestille mig, hvordan de springer forvirret rundt og tumler ind i al ting.
Men nu er de i hvert fald også kommet i en rullende udgave (hvor de er sikret fast til et bræt med hjul). Lækre, bløde, hæklede elefanter i de mest fantastiske lækkerbidsken-farver, man kan forestille sig. Super søde at have stående som pynt på børneværelset og selvfølgelig sjove for de mindste at trække efter sig, når de har lært at gå.
Jeg ved, at jeg ikke kan stå for dem, kan du??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar