søndag den 18. oktober 2009

Har lige set ......


et af de cool'este børneværelse ever. Gennem en af mine mange ture på nettet faldt jeg over dette billede, som jeg simpelthen ikke kunne stå for. Tænkte at der måske var andre end mig, der kunne bruge lidt inspiration. Fedt med børneværelser der ikke er alt for "tutte-nuttede" og koordinerede i udtrykket. Prøv eks. at se det flotte hylde arrangement, der nærmest fungerer som en slags sættekasse med bøger og diverse nips.Utraditionelt og utrolig flot.
Synes nu også vældig godt om den indbyggede seng, der bliver lidt mere hyggelig og unik med en seng i toppen og sofaarrangement forneden. Og selvfølgelig skal der en masse pæne puder i sofaen (prøv eks at se vores fine ugle pude eller vores kæmpe udvalg i strik, stof, tryk, filt etc.)
Og selfølgelig synes jeg aller-bedst om det fine Hay-tæppe Pinocchio, der ligger og lyser op midt i værelset :-) Hos Minimums har vi pt tæppet i lilla og multicolour (på billedet er der vist multicolour), men de er begge gode til at samle alle farverne i børneværelset eller til at live op på et ellers rent udtryk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar