onsdag den 14. oktober 2009

Børnebøjler, tøjbøjler, træbøjler ......


Kært barn har mange navne, så hvad skal man snart kalde dem .... Minimums har efterhånden samlet en hulens masse tøjbøjler, men da det jo er til børn, vælger vi nok at kalde dem for børnebøjler....
Børnebøjlerne er jo supersøde at hænge frem som pynt på værelset med forskelligt udvalgt tøj på, og praktiske inde i skabet til at hænge det lidt sartere tøj op (og ungerne elsker når de kan se en del af deres tøj hænge lige så fint - herhjemme er det et af de hedeste ønsker, min datter på 4 har til hendes nye værelse).

Igennem det sidste års tid har vi haft de fine træbøjler med kronen på. Vi lagde ud med at have dem i 2 forskellige størrelser og ca 4 farver. Det var dog mest den store størrelse der solgte, så dem kører vi nu videre med men i mange flere forskellige farver: natur, hvid, sort, rød, pink, lime, lilla, blå, turkis, guld og sølv.

Sebra har også lavet nogle fine bøjler med hæklet betræk i deres vanlige søde, søde farver. Brun/hvid/blå/grøn til drengene og pink/orange/lyserød/brun til pigerne. De passer simpelhen så fint ind til de fleste børneværelser og er flotte som display, med en særling flot, skjorte, bluse eller kjole (og så passer de selvfølgelig til alle de øvrige ting fra Sebra).

Det nyeste skud på stammen kom hjem i mandags - de helt uimodståelige plastickbøjler med motiver af forskellige dyr. Jeg er helt sikker på, at rigtig mange kan huske dem fra deres barndom - jeg har i hvert fald stadigvæk en og har tit kigget på den med hovedet fuld af minder fra min barndom (og let irritation over, hvorfor de ikke længere var i produktion). Helt fantastiske og så er de endda fremstillet i biologisk nedbrydelig plast og med omtanke for miljøet. Jeg har decideret GLÆDET mig til de kom hjem og til at skulle vise dem frem. Tænker at de er selvskrevne til nyhedsbrevet i næste uge ....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar