onsdag den 7. december 2011

Sebra metallamper - som slik i loftet


Slik er virkelig noget af det første jeg tænker på, når jeg ser Sebra's flotte lamper. For de er i dén grad "eyecandy" med deres skønne, glade farver og flotte design.
I 5 år har vi haft butik og i alle årene har vi kigget efter lamper specielt til børneværelset. Med Heico-lamperne kom en del på plads, men vi manglede stadig et flot alternativ til at hænge i loftet. Det skulle både være hyggeligt, funktionelt og farvestrålende. Lamper er der masser af, misforstå mig ikke, men de er somregel ikke lavet til børn. Dvs. de er ofte for store i diameteren, er for kedelig og stringente osv. osv.
Så lykken var stor, da Sebra pippede op om, at de ville lave lamper - for hvem andre kan løfte opgaven med at lave interiør til børneværelset bedre end Sebra?? Det er i hvert fald et godt resultat, de er kommet frem med. Skønne gedigne metallamper, der har masser af charme, farve og udstråling (hø hø fik i den ;)?). Elsker bare lamper, der har det der industri-look, synes at de giver så meget hygge. At de bliver spiced op med ledninger i flotte farver gør det bestemt ikke dårligere.
Men disse lamper har den perfekte størrelse - intet mindre. De passer simpelthen perfekt over et lille skrivebord eller en hyggekrog, fordi de ikke har så stor en diameter. Og så kan der sagtens hænge 2 ved siden af hinanden, i forskellige farver, hvis der skal lidt mere spræl over foretagendet og i samme farve for et stærkere ensartet udtryk.

Selvom det er svært at vælge har jeg allerede min favorit. Har du også??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar