tirsdag den 20. september 2011

Danefæ - nu med pap til fødselsdag og fest

Hvad er skønnere end en god fest?? Jeg mener sådan en rigtig god en med flot service, flag, glade mennesker, god mad, god musik, sjov og hurlumhej. Herhjemme (som i alle andre hjem) ser vi altid frem til den næste fødselsdag - ja, vi laver ligefrem nedtælling (og nu er der under en måned til den næste). Måske er det bare en undskyldning for at få lov til at lave en masse mad, hive de festligste ting og sager frem af gemmerne og lave lidt fis og ballade?
Og hvorfor kan man egentlig ikke gøre det til hverdag, spørger jeg så mig selv? Eller bare engang imellem uden at lave det helt vilde.
Der er i hvert fald ikke brug for den helt store undskyldning med de nye ting, vi lige har fået hjem fra Danefæ. Papkrus, tallerkener, servietter og sugerør i Danefæ's skønne klare signaturfarver. Man bliver i helt godt humør bare af at se på dem.
UD med Starwars, Spiderman og prinsesser i alverdens afskygninger, IND med store stærke vikinger og yndefulde svaner!!

PS: hvis du er fast læser af bloggen her trækker vi lod fredag aften d. 23/9 kl ca. 21.30 (i pausen mellem "vild med dans";> ) om 1 partysæt (med papkrus,tallerken, servietter og sugerør). Så har du ingen undskyldning for ikke at holde fest ....

6 kommentarer:

  1. michelle d. petersen20. september 2011 kl. 16.03

    lækker præmie :-)

    SvarSlet
  2. Whau, hvor nogle skønne Danefæ-fødselsdags-ting! Lækre farver og retroprints - dét er lige mig, så jeg krydser alt, hvad krydses kan ;-)

    Smil & blog-hilsener,
    Conner

    http://connersnest.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. hvor er det dog et fint sæt fødselsdags sæt, krydser da finger for jeg kan vinde det her sæt til min søns fødselsdag, så den kan blive en rigtig fin fødselsdag :-). og sikke en god blog du har.. god weekend

    SvarSlet
  4. hvorfor kan jeg ikke kommentere hmm.. fed præmie, og ja kunne bestemt godt bruges til sønnens fødselsdag :-).
    super skøn blog og rart og kunne følge med :-)
    god weekend

    SvarSlet
  5. Weeeheee jeg glæder mig sådan til at trække lod i vores første blog-konkurrence ...
    Alle navne er skrevet ned og krøllet sammen og den der kommer frem er .... juhuu Louise Trillingsgaard :) Håber at du læser med og ser at du har vundet et "fest-sæt" fra Danefæ (ellers finder jeg lige dine oplysninger). Tillykke med det - vi modtager gerne fuld rapport og billeder om event'en :D

    SvarSlet