torsdag den 7. oktober 2010

Spændende nyt fra Smallstuff ...


Selvom det vrimler ind med nyheder (Sebra, Katvig og Holly's kom i sidste uge, Blafre i næste uge osv), så er der stadig et mærke, som jeg synes, at vi mangler ... Smallstuff.
Smallstuff er ved at være en gammel kending på det danske marked, og de har efterhånden skabt sig deres egen fine niche. Smallstuff's univers er fyldt med vilde farver og små lækre ting, som man ikke altid lige vidste, at man stod og manglede. De er supergode til at finde hverdagsting og almindelige børneting og så lige give det et lille tvist.
På deres stand på CPH messen i august var der et rent overflødighedshorn af skønne farver, kradse mønstre og lækre ting. Lige siden har jeg bare glædet mig helt tosset til at varerne var klar til at komme i butikken. Mon du også er nysgerrig?? Ventetiden er blevet lidt mindre, selvom der stadig er lidt vel lang tid til ... pt. regner jeg med levering midt i november. Du kommer til at se skrappe blå, grønne og lilla farver på eks. sengetøj, puslepuder og sengerande med skønne hvide og farvede stjerner Netop stjernerne er snart et kendetegn for Smallstuff's lækre linned-serie og jeg er spændt på at se, om det nye bliver lige så populært som de foregående serier.
I denne omgang kan du finde skønne rygsække, legetæpper, gulvtæpper, små søde hæklede armbånd, dukkesenge, dukkevogne (VIRKELIG fine og lidt kitchede med deres romantiske udtryk og skrappe farver) mm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar