onsdag den 6. oktober 2010

Legehuse


Jeg har tit tænkt på, hvor cool det kunne være at have legehuse inde i butikken. Bare sådan for ligesom at favne lidt bredt ...
Det kunne jo helt sikkert ikke lade sig gøre, for det første er der noget, der hedder økonomi, og for det andet ville det kræve oceaner af plads - jeg tænker haller på størrelse med et gennemsnitlig supermarked.
Så jeg må nøjes med at vise jer nogle af de fineste selvbyggede legehuse, jeg har fundet frem til på nettet. Synes ligesom at efteråret og temperaturerne inspirerer til det. Jeg ville sådan ønske, at jeg kunne sige, at i det mindste bare ét af legehusene hørte til mine unger, men nej, jeg må skuffe dig. De har såmænd nok det mest kedelige legehus i hele Nordsjælland - et lille undseeligt et i træ, med en dør og et vindue (der ikke kan åbnes) og det er så ligesom dét. Ingen indretning, ingen hygge, ikke noget som helst. Og hvor meget tror I så, at de gider at lege i det?? Godt gættet .... NADA!. Tror nok at legehuset pt. er residens for samtlige af havens snegle - både de klistrede og dem med eget hus.
Men det skal jo ikke hindre en blødhjertet mor i at drømme.....
Uanset hvad er det intet mindre end SKØNT med et legehus her i efteråret - så kan ungerne være ude og forældrene kan ... ja arbejde :-) (eller lege med).
Jeg har desværre ikke så mange andre oplysninger om husene andet end at de er selvbyggede, så I må nøjes med at nyde billederne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar