torsdag den 12. august 2010

Foråret 2011 på CIFFKIDS


Jeg er ikke den store mode-ekvilibrist, så jeg vil ikke forsøge på at gøre mig klog på det kommende forårs trend, men derimod hellere vise jer et par billeder. For mode er efterhånden snart blevet en videnskab ik???

Hvert halve år har CIFFKIDS et utrolig flot og velkreeret show med et par håndfulde fantastiske børn, der hopper, danser og viser sig frem til den store guldmedalje. Show'sene er helt spektakulære og man kan slet ikke lade være med at lade sig rive med af de entusiastiske børn, der rocker til tidens hotteste musik. Tilsidst ender man nærmest med at stå med tårer i øjnene og blive helt rørt over hvor dygtige de små poder er. I foråret (der skulle vise efterårsmoden 2010) var det et Michael Jackson inspireret show og hold da ...., hvor kan de danse de børn. Det samme gjorde sig gældende denne gang. Jeg fortryder imidlertid bittert, at jeg ikke fik taget et videoklip til jer, men jeg håber på at få det organiseret senere på ugen.
Så I må nøjes med billeder lige pt.
De gennemgående farver var igen coral - men denne gang mere over i den pink skala (hvor den i år har været mere orange), hvid og sand - specielt til drengene, sort til drenge og piger (spec. accessories). Igen var lilla præsenteret omend i en mindre dosis end de tidligere år - dette forår er nuancen en skøn, frisk syrenlilla. Mange "sorbet"-farver, som jeg vil kalde dem, var også til stede - ABSOLUT mine ynglingsfarver i fremtiden. Det var farver som soft lyserød og lysegul, den tidligere nævnte syrenlilla og douce mintgrøn - skønne og elsk-værdige. Masser af striber i grå, sorte, blå og coral/røde nuancer, store mønstre var der også en del af spec. på bukserne, pallietter og glimmelyre på sko, hårspænder, toppe og nederdele, solbriller med cool spejleffekt (=ganske uimodståeligt på en sej unge), gladiatorsandaler og klipklappere i lidt mere hidsige farver (som eks. højglans coral). Dertil var der strøet stjerne ud med løs hånd over det hele (så stjernen er altså kommet for at blive i et par sæsoner endnu).
Men kig på billederne og bedøm selv .... Jeg synes i hvert fald, at et spændende forår venter os!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar