tirsdag den 24. november 2009

Pyyhh, der er sket meget hos os siden sidst....

Minimums har bla. været på messe i Øksnehallen - superhyggeligt som altid og fed, fed stemning ....
Derinde så jeg en lyskæde, som jeg simpelthen ikke kunne stå for .. so here you are: den mest fantastiske, livsbekræftende, opløftende, hyggelige lyskæde jeg længe har set. Flot med alle sine farvede kugler og utrolig dekorative - også selvom lyset er slukket. Og så synes jeg at den passer ret godt ind til vores øvrige lyskæder og interiør. Forestil dig lige et børneværelse med en eller to kæder og eks. et pinocchio-tæppe.....
Min datter fik bogstavelig talt julelys i øjnene, da hun så dem, og sagde: Nøøj mor -de er fine - må de ikke komme på juletræet....? Og dét er da stort (og noget af en ære).
Du kan lige starte med at se den her, selvom billedet ikke er det mest fantastiske. Arbejder dog på at få et nyt....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar