tirsdag den 10. november 2009

De sødeste gulvtæpper ....


De sødeste gulvtæpper kommer helt sikkert fra Babushka! Lækre, bløde tæpper i 3 forskellige størrelser og farver - lige til at komme ind foran sengen på det søde pigeværelse, men kunne også være super som legetæppe, så rumpen ikke bliver kold, når man sidder og leger på gulvet.
Jeg må indrømme, at jeg har et eller andet med Babushka - kald det bare barndoms-nostalgi eller hvad det nu skal være, men jeg kan simpelthen ikke stå for Babushka. Selvom det ofte er lidt til den søde side, så har de kære dukker og tilbehøret bare et eller andet over sig. Måske det er den der spændende rummelige, etniske bedstemor, der vækker minder?? Heldigvis er der mange andre end mig, der synes det. Babushka - uanset i hvilke afskygninger de kommer hjem i - er i hvert fald meget populære i butikken og vi får tit forespørgsler om flere ting.
For at få en ide om størrelserne kan jeg oplyse, at det største gulvtæppe måler 120 cm i højde, 73 cm i bredden, og det mindste 88cm i højden og 40cm i bredden, så en tilpas størrelse vil jeg sige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar