torsdag den 27. september 2012

Grå - det hotteste af det hotte ...

Ja ja ja vi har skrevet det før, og ved I hvad?? Nu skriver vi det igen!! For grå det er HOT. HOT, HOT, HOT som i det nye sorte, den sidste trend, den mest cosy og hyggelige farve du kan finde lige pt. Og jeg må indrømme - jeg bliver ikke træt af den lige foreløbigt. Bare tjek de her værelser ud! De er jo rolige, cool, overlegne, skønne, fantastifulde, smukke, skønne, fænomenale og en sikkert en hel masse andre ord, jeg ikke kan komme på lige nu.
Men jeg elsker dem alle - hver og én! Og det fungerer bare uanset om der er malet på skråvæggene, en alm. bar væg, møblerne, til store eller små børn, deleværelser og alt muligt andet. Måske er det, fordi grå bare passer eminent til alle andre farver, men specielt godt sammen med hvis, sart lyserød, lyseblå, gul og ja ... jeg kunne egentlig blive ved. Og så kan farven nuanceres på hele skalaen - fra mørk koksgrå, til "elefantgrå", grå med brun- eller lilla baggrund eller helt sart lysegrå. Do as you like ... Men kig også lige lidt ekstra på interiøret - eller inventaret som man siger på godt dansk (med godt tryk på det flade "a"). Se eks. den skønne trådlampe på billede 4, den fantastiske hylde/skrivebord på billede 2, den skønne farvesammensætning på billede 1 (og okay Eames-stolen),de rå materialer på billede 6. Har du nu en undskyldning for ikke at tænke nærmere over farven grå??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar